středa 18. listopadu 2015

Nová postel pro Marušku

U příležitosti koupě nové, větší a dokonce rostoucí postýlky padlo rozhodnutí o novém článku. Nafotila jsem pro Vás Marušky pokojík. I ten prošel nemalým množstvím změn. Původně zde vedly barvy jako šedivá (ta jediná zůstala), béžová a tmavě červená. Jenže při brouzdání Pinterestem a Instagramem jsem začala toužit více a více po změně. Základ byl jasný - bílý nábytek, šedé, černé a pudrově růžové doplňky.

Z postele jsme byly nadšené obě. O něco méně tatínek, který se pro ni slanil do IKEA cestou zpět ze služební cesty. A to musel ještě do externího skladu, chudák. Celá nedočkavá jsem ji druhý den smontovala a začala dekorovat polštářky, plédy (klasika). Přiběhlo dítě, vše scházelo na zem a bylo jasno. Takže styling na fotografii byl asi půlminutový stav.

V pokojíčku se zatím jen spí. Ani ve čtecím koutku se nečte, protože Maruška usíná sama. Nějaké pokusy o čtení tu byly, ale vždy to pro ni bylo spíše rozptýlení než věc, po které by měla usnout. Třeba tomu ještě přijde na chuť, jelikož knihy jako takové ji baví. Ani si zde zatím nehraje. Hrací kout v podobě teepee a stolečku má v přízemí. Přesto jsem nechtěla, aby pokoj působil neútulně a zel prázdnotou, tak jsem pořídila alespoň nějaké doplňky. Věřím, že čas hraní si v pokojíčku ještě přijde. Zatím tak bude plnit pouze funkci spací.







9 komentářů:

  1. Ahoj Kačenko, jako vždy to máš moc krásné! Líbí se mi hlavně velikost pokoje - ty naše jsou buď moc malé a nebo moc velké. Ale já to nějak vymyslím :) A kdybych měla holčičku, je u mě pudrová růžová jasná volba! Takhle se musím spokojit s mint :)
    Co se týče knížek - ani mi nemluv, máme jich mraky, nejradši má krtečka, ale to opravdu jen přes den a sám mi ho musí přinést, jinak mám smůlu :)

    Měj se krásně.

    Teru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, děkuji za blogové zastavení a děkuji za milá slova. Je fakt, že holčička by vám krásně doplnila tu klučičí partu ;-) Kdybych měla zařizovat klučičí pokoj, tak bych také šla do mint. Je to krásná barva. Krásně dny. Pusu, PA

      Vymazat
  2. Ahoj Katka,
    tá tvoja Maruška má moc krásnu izbičku! A keby som doma mala dievčatko, tiež by zvíťazila táto farebná kombinácia, tá pudrová je úžasná :-)
    Ešte by ma zaujímalo, či si si všetky vankúše a látkové dekorace šila sama, pretože ak áno, tak si moc moc šikovná! Páči sa mi úplne všetko

    Kristy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kristy, souhlasím, pudrově růžová je krásná barva a to jak na bytových doplňcích, tak i na oblečení. Co se týče polštářů - některé mám od VIGVAM Design, některé jsem vyráběla společně s mamkou a zbylé jsou koupeny v HM Home. Děkuji za hezká slova, PA Katka

      Vymazat
  3. Katko tak to je velka nadhera, verim ze brzy se z pokojicku nehne ani na krok <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, děkuji moc. Doufám, že tomu tak bude ;-) Krásné dny :-*

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat odkud je peřiňák z poslední fotky?... Jinak krásné to malá má.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, představte si, že jsem na něj natrefila v Lidlu! Tuším, že jednou či dvakrát do roka se jim akce opakují. Letos ho měli opět. Katka

      Vymazat
  5. Ahojte, i my jsme doma nedávno řešili úplně nové postele pro naše děťátka a chtěli jsme jim na chladné zimy pořídit nějaké ty péřové polštáře a peřiny a nejlépe nám z toho všeho úmorného hledání na googlue vyšla tato stránka, tak jen kdyby náhodou jste někdy hledali nějakou alternativu k těm stránkám, odkud berete vy :) Jinak moc krásná postel a přeji hezký zbytek pondělního a sychravého dne :)

    OdpovědětVymazat