středa 6. ledna 2016

Co ráda nosím

Krom krásného bydlení mám ještě moc ráda módu. Ne že bych byla nějaký módní guru, to vůbec. Ale po tom, co se mi podařilo shodit téměř všechna těhotenská kila (a že jich nebylo málo), začalo mě oblékání zase více bavit. Hodně se inspiruji na Instagramu, kde mám své oblíbené fashion blogerky- STYLEBYWEIWEI, ANDICSINGER, FASHIONWITHBANGS, MYFASHIONINSPO, BAWMG, ... A s výčtem mých oblíbenkyň bych mohla pokračovat dál a dál. IG je zkrátka plný inspirativních lidí a já bych byla schopná tam trávit hodiny.

Nejvíce bych v šatníku napočítala svetrů, triček, šál a šátků. Oversize svetry, roláky, cardigany miluji a minimálně jeden kousek si měsíčně musím koupit, trička jakbysmet. V oblékání jsem však hodně střídmá, alespoň co se střihu a barvy týká. Šedivá, černá, bílá, béžová a pudrově růžová - jinou barvu jsem už hodně dlouho nevzala na sebe. A těžko říci, jak dalece mi ovlivnil skandinávský design ;-) Jediným trochu výstředním kouskem, který jsem si přes Vánoce koupila, byly černé, kožené leginy. Navzdory mým obavám nevypadají vůbec lacině, zvlášť když je zkombinuji s maxi svetrem a keckami. Jste v módě také nějak vyhraněni? A kam si chodíte pro inspiraci?

A protože, kam jsem se v prosinci mihla, tam na číhaly slevy, tak úměrně tomu se zvětšil obsah mé skříně. Jelikož i na mě Ježíšek nezapomněl, tak příště už zas článek o bydlení.
Hezké dny přeji!
Katka








4 komentáře:

  1. Presne takove leginy shanim - ale ve slevách na me nikde nezbyly :-( ale uz mam oooobr objednavku v zootu, takze se jimi snad take brzy pochlubim :-)
    Měj se krasne a tesim se na clanek o Jeziskovi :)))

    Teru

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, tohle byl poslední kus a dokonce v mé velikosti, takže asi štěstí ;-) Článek o dárečcích snad brzy- stále jsme teď samá akce, takže když jsem konečně doma, tak koukám, aby bylo navařeno a naklizeno... však to jistě znáš. Děkuji za zastavení se. PA

    OdpovědětVymazat
  3. Omg Katko mohu si prosim tenhle post zkopirovat a vlozit k sobe??? :-D Mam v hlave dlouho podobny clanek a mam to naprosto stejne! Akorat ze ty tehu kila stale schazuju, takze do te doby zadne foceni nebude :-/. Barevnost absolutne stejna, jen ty leather leginy nebo kalhoty mam nekolikatery ;-). Nej MNG nebo H&M. Jojo, mi milovnice vseho skandinavskeho to proste mame i v satniku!!! :-D Mej se bajo a tesim se na dalsi post <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, to budu moc, moc ráda. Jen si říkám, aby tě to tam ty mé fajfky příliš nekazily :-) Leather leginy jsou snad závislot... už sháním další ;-) Krásné dny přeji a děkuji :-*

      Vymazat