čtvrtek 4. února 2016

IG momentky

To když nám doma třeba zasvítí slunce na kus nějakého nábytku či dekorace, nebo si koupím květiny u nás v květinářství, nebo snad něco malého vyrobím. To jsou pak důvody, kdy běžím pro fotoaparát a fotím. A pak se také ráda fotkou pochlubím například na Instagramu. Tuším, že jsem Vám už v nějakém starším postu psala, jaká je to "strašná" závislost, ten Instagram. A zrovna tak jak ráda fotky přikládám, tak je od ostatních doslova hltám. Teď se mi tam za poslední dny pár fotografií sešlo. A když jedna fotografie sama o sobě nevydá na pořádný článek na blogu, tak pak jich několik nastřádám a to už pak možná za zveřejnění na blogu stojí.

A ještě mám pro Vás jednu informaci. Protože se mi poslední týdny množily dotazy na Pileu peperomiodes, rozhodla jsem se 2 sazeničky rozdat prostřednictvím giveaway. Tu zveřejním během příštího týdne.

Příště už zas nějaký "smysluplný" článek :-) Mějte se krásně,
Katka







2 komentáře: