sobota 30. dubna 2016

DIY dream catcher

Tohle je to další DIY z dřevěných korálků, které jsem zahlédla na IG již před pár měsíci. Až seženu přízi ve světle růžové barvě, tak určitě vyrobím ještě jeden lapač pro Marušku do pokoje. Paní ze zdejší galanterie je skoro kouzelnice a sežene toho dost. No uvidíme, jak se zadaří.

Co je k tomu potřeba? Dřevěné korálky (objednávám u Stoklasa.cz), zbytky tzv. špagátů, silnější cínový drát. Mám to štěstí, že české špagáty vede právě zmíněná galanterka. Jinak jsou totiž na netu poměrně nesehnatelné. Myslím tím takové ty přijatelné barvy... Samozřejmě seženete originální textilní příze, ale tam už je ta cena zase někde jinde... Drát jsem naohýbala podle velké zavařovačky a navlíkla na něj menší korálky. Zbytek si můžete dotvořit podle své fantazie.

Přeji krásný prvomájový den!
Katka










8 komentářů:

  1. Hezky koutek, krasna kolaz i bezva napad. O lapaci jsem pred casem uvazovala, kdyz se syn v noci budil, ted to ustalo, tak uvidime... Hezke odpoledne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, mě se malý teď taky budí s hrozným pláčem, takže o něm taky vážně přemýšlím! Snad pomůže

      Vymazat
    2. Marcel, díky moc! Přeji mnoho klidných nocí! PAPA

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Aničko, není stále úplně dle mých představ, ale přesto jsem spokojená. A děkuji! PA

      Vymazat