úterý 16. srpna 2016

Kuchyňka pro malou kuchařku

I nás nemohla minout ta roztomilá dřevěná kuchyňka z Ikea. Vaření začalo Marušku bavit až okolo 2,5 let, proto jsem její pořízení začala zvažovat až nedávno. Hledala jsem po bazárcích a hned druhý den se na mě usmálo štěstí, jinak jsou kuchyňky hned pryč. Paní, která nám kuchyňku prodávala, ji měla v opravdu zachovalém stavu. Přesto se na ni zub času podepsal v podobě zažloutlých březových překližek a to mě trochu štvalo.

Využila jsem Maruščina pobytu u babičky, protože s její asistencí bych si musela opět přičíst další šedivé vlasy na skráních, a dala jsem se do "rekonstrukce". To znamenalo kuchyňku rozebrat, lak z překližky zbrousit a začalo to nejhorší- několik nátěrů a následných zbroušení do hladka, než jsem byla opravdu spokojená, a kuchyňku zkompletovat. Všeho všudy 6 hodin čistého času, ufff. Vždycky si u takových prací nadávám, co jsem si to zas vymyslela, abych se v zápětí uklidnila při pohledu na výsledek. Jasný, Marušce by bylo asi úplně jedno, jestli je kuchyňka víc zažloutlá než povolují "přísné maminkovské normy", ale to už je těžký život nás přehnaných detailistů... Vše jsem stihla, dokonce kuchyňka vydržela asi týden bez odhalení v garáži a tak Maruška v den svých třetích narozenin dostala svoji první "kuchyň".

A protože k narozeninám dostala další nezbytnosti (a u některých jsem se vážně nasmála- třeba ta malá moka konvička Bialetti :-D), které taková kuchyň vyžaduje, bylo potřeba kuchyň rozšířit. K tomu dobře posloužily letité schůdky rovněž z Ikea, na kterých si může připravit třeba lahodné tousty k snídani :-D.

Přeji Vám hezký zbytek prázdnin,
Katka










10 komentářů:

  1. Katko, krásné! Velmi povedený výsledek! Maruška musí být šťasná kuchařka. Plánuji jí koupit naší Barunce též a půjde také celá na bílo. Díky za tip a krásný den! Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, moc děkuji. Musím říci, že potáčetní nadšení trochu opadlo. Tak doufám, že k tomu zas přijde. Teď je prostě raději venku... Moc se teším na tu Barunčinu ;-) Hezký zybtek prázdnin!

      Vymazat
  2. Moc pěkný koutek, jsi šikula. Vendula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendulko, moc děkuji. Asi jsem se zas trochu překonala :-D Hezký zbytek prázdnin!

      Vymazat
  3. Tak to nemá chybu,nádherný pokojíček i kout a tu kuchyňku budeme taky nutně potřebovat ;-) A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, no jasně! Myslím, že to je Emičky první must have :-D Děkuji moc. Hezký zbytek léta!

      Vymazat
  4. Kači, nádherná kuchyňka .... ta bílá ji moc sluší, Ikea by se klidně mohla inspirovat :o) .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Kači, nádherná kuchyňka .... ta bílá ji moc sluší, Ikea by se klidně mohla inspirovat :o) .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, Katko, kuchyňka se Vám moc povedla, ale já bych se chtěla zeptat odkud máte topinkovač a tu konvičku - samovar:-)
    Díky za odpověď a inspiraci nejen v dětském pokoji Wendy

    OdpovědětVymazat