neděle 5. února 2017

Nedělní pohoda / Sunday chill

Doma sama, v rámci možností naklizeno, navařeno a to je ta chvíle, které se musí využít a užít bez nějakých větších výčitek. Jdu si rychle udělat kávu, něco dobrého k snědku a usednout.

V týdnu mi přišlo zas něco málo ke čtení a prohlížení, tak se kochám. O knize Kinfolk Home jsem věděla a uvažovala docela dlouho a teď kroutím hlavou, proč mi to vlastně tak dlouho trvalo. Kniha je krásná sama o sobě, takže není divu, že ji vídám téměř v každém krásném domovu vystavenou, ideálně s několika dalšími výtisky, na policích či v knihovnách. Je plná inspiritavních interiérů a jejich obyvatelů, což mě těší. Totiž když někde na internetu zahlédnu krásný interiér, zajímá mě, kdo v něm za člověka asi tak bydlí. V této knize je má zvědavost ukojena.

Přišel mi i poslední výtisk magazínu SOFFA věnovaný baroku. K mému milému překvapení je zde věnován i článek nedalekému Chotěšovskému klášteru, za což děkuji.

Toť zas v krátkosti od nás. Po pár dnech v práci už jsem stihla i onemocnět. Pro někoho, kdo stoná maximálně 2x do roka s lehkou rýmičkou, je to trochu šok. Jdu se ještě lehce "dovykurýrovat" a budu dál žít v přesvědčení, že mě další bacil může zaskočit zas až za půl roku.

Hezkou neděli,
Katka

Po letech jsem si mohla ze svého scandi wish listu odškrtnout ikonický svícen Kubus od By lassen






2 komentáře:

  1. Zrovna tento tyden jsem po knize Kinfolk Home pokukovala, zatim ale neobjednala. Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcel, jestli váháš, tak za sebe mohu doporučit všemi deseti - mnoho krásné inspirace. Já teď pro změnu váhám nad Kinfolk Table ;-) Hezký den, Katka

    OdpovědětVymazat